PROJEKTJEINK

Amire büszkék lehetünk...

KIEMELT PROJEKTÜNK: YOUTH4VOTE

A Youth4Vote projekt egy 10 hónapon keresztül tartó kampányprojekt, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a demokratikus értékekre és a civil részvétel fontosságára a 2024-es Európai Parlamenti választásokhoz kapcsolódóan. Projekttevényeségein át kívánja elérni és bevonni a fiatalokat, kiemelten Magyarország vidéki térségeiből, és a fiatalok aktív állampolgári részvétele által elérni, hogy a fiatal állampolgárok aktivitása növekedjen az Európai Unióban, különös figyelmet szentelve a 17-24 éves fiatalok között az új választókra és azokra a fiatalokra, akik korábban nem vettek részt választásokon, távolmaradók.

ERASMUS+ AKKREDITÁCIÓ

A Tudatos Ifjúságért Alapítvány 2022-ben nyerte el az Erasmus+ Ifjúsági területén az akkreditációt, melynek keretében stratégiai céljainkat támogató nemzetközi mobilitási projekteket valósítunk meg 2023-2027 között.

Az akkreditáció hosszú távon elősegíti azt, hogy fiatalok között kölcsönös párbeszéd alakulhasson ki nemzetközi szinten is, a nemzetközi programok lehetősége előmozdítja számukra más kultúrák megismerésének és a társadalmi befogadásnak az előmozdítását, valamint motivációs eszközként is hat rájuk és így hozzájárul a fiatalok aktív részvételének támogatásához az alapvető európai értékeknek megfelelően. 

STRATÉGIAI PROJEKTJEINK

Speak UP

A SpeakUP egy 24 hónapon keresztül tartó nemzetközi együttműködésre építő projekt, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a demokratikus értékekre és a civil részvétel fontosságára. A SpeakUP a strukturált vita eszközét felhasználva serkenti a fiatalok közéleti részvételét és demokratikus elköteleződését Romániában, Cipruson és Magyarországon. 

A projekt keretében létrejött vitavezetői szakmai csapat, vitakészséget fejlesztő módszertani eszköz és 8 új vitaklub országszerte segíti a célok elérését és fiatalok aktív szerepvállalásának előmozdítását. 

ImpactED

Az ‘ImpactED: Gamified Social Entrepreneurship Educational Approach’ egy 16 hónapon keresztül tartó nemzetközi együttműködésre építő projekt, melynek célja, hogy a gamifikáció eszközét segítségül hívva felhívja a figyelmet a társadalmi vállalkozások fontosságára és működési mechanizmusára. Az ImpactED a játékok világát hívja segítségül arra, hogy a fiatalokat olyan készségekkel és tudással ruházza fel, amelyek szükségesek a sürgető társadalmi kihívások megoldásához a társadalmi vállalkozások révén. A projekt lett, grúz, portugál és magyar parnerekkel valósul meg. 

E-YOUth-elections

HAZAI PROJEKTJEINK

TIP Vezetőképző Pilot

A Tudatos Ifjúságért Programunk keretében egy 5 modulos képzéssorozatot indítottunk útjára, melynek célja fiatalok vezetői készségeinek fejlesztése. 

Game Cave

A „Game Cave Boardgame Club” projekt öt fiatal kezdeményezése, melynek célja a – játékok mint eszköz segítségével – a közösségépítés/teremtés és formálás a 16-25 éves korosztályban. 

Senkit Ne Hagyj Hátra kampány

 A 2018-ban Szolnok Városi Diákok Tanácsa által indított kampány újraindításával a biztonságos szórakozás módjaira és lehetőségeire kreatív eszközökkel hívjuk fel a figyelmet.

NEMZETKÖZI PROJEKTJEINK

KORÁBBI PROJEKTJEINK

ImMusic

Az ImMusic projekt egy 20 hónapos ifjúsági kezdeményezés, melynek célja az ifjúsági közösségeknek szóló nem-formális oktatási módszerek szinesítése zenei eszközök által. A projekt keretében olyan módszertan kidolgozásán dolgozunk, mely zenei eszközöket hív segítségül a fiatalok aktív részvételének előmozdítására.

PLAY

A PLAY: Platform for Linking Active Youth egy nemzetközi ifjúsági kezdeményezés, mely platformot biztosít az ifjúsági vezetőknek a játékpedagógia gyakorlati alkalmazásához, és a játékfejlesztés módszertanát követve célja képessé tenni a fiatalokat arra, hogy aktívabb állampolgárokká váljanak és megvalósítsák ötleteiket.

The project HOWs

A „Project HOWs” egy hosszútávú stratégiai partnerség melynek célja az Erasmus+ program keretében megvalósított projektek fejlesztése, lehetőséget biztosítva a projektek területén az újoncok számára, hogy korszerű módon sajátítsák el a projekt-végrehajtási kompetenciákat:
egy e-learning oldal, egy zsebkönyv és egy játék.

Escape Town Rural Challenge

Az Escape town-Rural challenge projekt egy 24 hónapos kisléptéskű partnerségi projekt, amelynek célja a nem-formális oktatás minőségi javítására irányuló innovatív játékok fejlesztése révén ösztönözni a kevesebb lehetőséggel rendelkező, főleg vidéki fiatalok aktív részvételének és bevonását.

CLUE - Games for inclusion

Az ifjúsági csereprogram egy aktív részvételen alapuló projekt mely során a fiatalok játék általi nevelés módszertanán át ismerkednek a társadalmi befogadáshoz kapcsolódó készségekkel és értékrendszerrel.  

FORWARD

A „FORWARD” ifjúsági csere 
a fiatalok aktív részvételére támaszkodva
egy olyan lehetőséget teremt, ahol a fiatalok megtapasztalhatják a döntéshozatali folyamatokat és az aktív állampolgárság fontosságát. 

Let's go

A képzési program célja ifjúsági munkások készségeinek és kompetenciáinak fejlesztése szervezetmenedzsment, szakmai vezetés és stratégiatervezés témában.

InfluenceYOUTH

A képzési program célja ifjúsági munkások készségeinek és kompetenciáinak a fejlesztése volt szervezetmenedzsment  témakörében.

H.O.P.E

H.O.P.E – Heroes of Planet Earth ifjúsági csereprogram célja felhívni a fiatalok figyelmét a fenntartható életmód lehetőségeire és így egy élhetőbb világ megteremtésére.

Present Learner Future Leader

A képzési program célja ifjúsági munkások kompetenciáinak a fejlesztése, hogy képessé váljanak vezető pozíció betöltésére ifjúsági szervezetekben.

PlayIN'clusive

PlayIN’clusive projekt egy  ifjúsági kezdeményezés, melynek célja innovatív játékok fejlesztése a társadalmi befogadás előmozdítására építkezve.

ALLin

ALLin ifjúsági csere célja, hogy erős kapcsolatot alakítson ki a fiatalok között, hogy közösen tudjanak tenni a gyűlöletbeszéd ellen egy befogadó társadalom érdekében.

Includo

Az Includo ifjúsági csere a fiatalok kulturális és társadalmi érzékenységgel kapcsolatos készségeinek és kompetenciáinak fejlesztésére összpontosított.

ReThinking Media

Rethinking media – Dare to doubt ifjúsági csere célja fiatalok kritikus gondolkodásának a fejlesztése a média manipulációjának megelőzése érdekében.

PlusOne

Plus One projekt célja projektmenedzsment ismeretek átadása emberi jogi nevelés témakörében szervezett ifjúsági csere programok szervezésére.

EnACT

EnACT projekt célja olyan képességekkel felruházni ifjúsági munkásokat, mellyel sikeresen tudnak fiatalokat elkötelezni és bíztatni a társadalomban való aktív részvételre.

Follow the Leader

A képzés célja ifjúsági munkások kompetenciáinak fejlesztése,  melyeket civil szervezetek vezetésében sikerrel tudnak alkalmazni.

Ébresztő!

Fiatalok képességeinek fejlesztése a strukturált párbeszéd folyamatához kapcsolódva, lehetőséget biztosítva számukra a demokratikus döntéshozatali folyamat megismerésére.

TIA Ifjúsági Magazin

A magazinban fiatal újságírók cikkei jelennek meg heti rendszerességgel, olyan kérdésekben, mint a fiatalok kapcsolata az emberi jogokkal, demokráciával és közéleti kérdésekkel.

Látod amit én!?

Projektünk keretében interaktív színházi technikával egy izgalmas és tanító jellegű kísérletet valósítunk meg, forgalmas helyeken eljátszott konfliktusszituációkon keresztül.

ÉLMÉNYFAL

Elképesztő dolog, hogy egy csapat teljesen különböző háttérrel rendelkező ember összejön, és azonnal megtalálja a közös hangot, és egy nagy családdá válik. Nehéz elhinni, hogy ilyen tényleg  létezik.
Harry, Egyesült Királyság

Látni megvalósulni azt, amin közel egy éve dolgoztunk, amiről eddig csak beszélgettünk, valóban hihetetlen. Ami eddig a papíron volt, az most valósággá válik.
Elképesztő nem?

Elisabeth, Spanyolország

Számomra ez egy nagyon hasznos tanulási folyamat, melyben nagyon remélem, hogy olyat tudunk adni a résztvevő fiataloknak, amit a későbbiekben valóban hasznosítani fognak az életük során.
Nóra, Magyarország

Neked is van egy ötleted?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és mi segítünk megvalósítani a terveid!