PlayIN'clusive

Játékosítás a társadalmi befogadásért

Projektadatok

Projektidőszak:
2018. február 1. – 2020. február 29.
Projektországok:
Magyarország, Spanyolország, Törökország
Projektcsapat:
Szalai Zita, Kurunczi Rebeka, Antonia Benaches, Enrique Monrabal Ruiz, Aytac Uzunlas, Mert Baskaya Kaszás András
Támogatás:
Erasmus+ Program

Projekt rövid leírása

A PlayIN’clusive projekt egy 25 hónapon át tartó hosszú távú stratégiai partnerség volt, amelynek célja a nem-formális nevelés eszközének minőségi javítására irányuló innovatív játékok fejlesztése révén ösztönözni az európai ifjúsági munka területén a gamifikáció és játékfejlesztés fontosságát és szerepét.

A PlayIN’clusive projekt ötlete olyan fiatalok körében született meg, akik megfogalmazták azt az igényüket, hogy az európai ifjúsági munka alakításában nagyobb részt szeretnének vállalni. Új oktatási eszközöket akartak létrehozni saját kreativitásuk és innovációjuk felhasználásával, valamint egy olyan izgalmas, befogadó és aktív projektet akartak megvalósítani, ahol véleményük meghallgatásra talál, és ahol hasznos dolgot hozhatnak létre.

A projekt fókuszában a fiatalok álltak, akik ötleteik megvalósítása és kompetenciáik fejlesztése által olyan innovatív és kreatív játékok fejlesztésén dolgoztak együtt, amelyek hozzájárulnak az európai társadalmi befogadás erősítéséhez, illetve újszerű oktatási eszközként jelennek majd meg az ifjúsági szektorban és  más oktatási ágazatban.

A projekt lehetőséget nyújtott a fiataloknak és fiatalokból álló csapatoknak arra, hogy ötleteiket megvalósítsák és olyan játékokat fejlesszenek ki, melyek a társadalmi befogadást ösztönözik és könnyen alkalmazhatók nem-formális nevelési eszközként.

A projekt eredményeképpen összesen 10 játékot fejlesztettek fiatalok közösen, melyek a társadalmi befogadás témakörére építkeznek, vagy annak előmozdítását támogatják társadalmunkban. A 10 játék közül közösen kiválasztottuk a 3 legjobb játékot, melyek sokszorosításra és terjesztésre kerültek, mint a PlayIN’clusive projekt szellemi termékei.

A játékok mellett a projekt keretében létrehoztunk egy kézikönyvet is. A “Handbook for young game developers” kifejezetten olyan fiataloknak lett tervezve, akik magukban, vagy segítőjükkel szeretnének végighaladni a játékfejlesztés fázisain. A Handbook tervezése a projekt részeként azért is volt különleges, mert annak létrehozásában nemcsak a szakemberek, hanem maguk a fiatalok is részt vettek, így az olyan formát öltött, mely teljesen a fiatalok igényein alapszik. 

Látogassatok el a PlayIn’clusive projekt hivatalos oldalára és tudjatok meg többet: http://www.playinclusive.com/

f

Elősegíteni a fiatalok körében a társadalmi befogadás és sokszínűség fontosságának megértését

l

Játékok és nem-formális oktatási eszközök létrehozása az európai társadalmi befogadás előmozdítása érdekében

Z

A fiatalok kezdeményezőkészségének, vállalkozói készségének fejlesztése és önkéntesség erősítése

w

Megerősíteni a fiatal és tanuló-központú megközelítést a nem-formális nevelésben

Fiatalok játékfejlesztéshez és gamifikációhoz kapcsolódó készségeinek és kompetenciáinak fejlesztése

T

Innovatív szellemi termékek létrehozása és terjesztése az európai ifjúsági munka minőségének javítása érdekéb

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to dFlip 3D Flipbook Wordpress Help documentation.

Neked is van egy ötletedet?

Írj nekünk!