TIA Közösségi Iroda

Szervezz nálunk programot!

Béreld ki közösségi irodánkat és támogasd a munkánkat!

Szeretnél egy inspiráló, barátságos helyszínt találni a következő programodhoz? Közösségi irodánk bérelhető workshopokhoz, tréningekhez, megbeszélésekhez vagy akár kisebb rendezvényekhez.

Helyszín: 1094 Budapest, Bokréta utca 11-13.
Ferencváros központi, mégis nyugodt és kellemes részén található, könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel és autóval egyaránt.

Miért válaszd a TIA Közösségi Irodát?

  • Kényelmes, világos tér, amely 20-25 fő befogadására alkalmas (30 m2)
  • Jól megközelíthető, csendes, barátságos környezet
  • Eszközöket biztosítunk, például papírt, írószereket, flipchartot
  • Technikai felszereltség: projektor, hangszóró rendelkezésre áll
  • Az iroda akadálymentesített, mozgássérült mosdó is rendelkezésre áll
  • Catering szolgáltatás kérhető (kávé, tea, harapnivalók)
  • Civil szervezetek számára egyedi kedvezmény – kérjetek személyre szabott árajánlatot!
  • A bérlésből befolyt összeggel a Tudatos Ifjúságért Alapítvány közösségi és ifjúsági programjait támogatod!

 

Bérlési díjak:

  • Bruttó 6 000 Ft/óra (minimum 2 órás bérlés)
  • Egész napra (max. 12 óra): bruttó 50 000 Ft
  • Fél napra (max. 5 óra): bruttó 30 000 Ft
  • Ettől eltérő egyedi ajánlatokért keress minket! Több napos bérlés esetén kedvezményt biztosítunk.
  • Catering (kávé, tea, nasik): +750 Ft/fő
  • Civil szervezetek számára kedvezmény! Kérjetek egyedi árajánlatot.

    Mire költjük a befolyt összeget?

    Egy félnapos bérlés árából

    meg tudunk valósítani egy közösségi társasjáték klub eseményt vagy ingyen elérhetővé tudjuk tenni az irodát fiatalok közösségei számára, akik a saját programjaikhoz használhatják azt.

    Az egésznapos bérlés árából

    egy egynapos fejlesztő programot tudunk megvalósítani fiatalok számára.

    Kapcsolat

    • TIA Közösségi Iroda: 1094 Budapest, Bokréta utca 11-13.
    • Telefon: +36 20 807 0058
    • E-mail cím: info(kukac)tudatosifjusag.hu

    Hol találsz meg minket?

    TIA Közösségi Iroda